5 typowych błędów w znakach zewnętrznych, które szkodzą Twojej firmie

Oto podstrona: 0


Reklama polega na przyciągnięciu większej liczby klientów do firmy i nie ma lepszego sposobu na zrobienie tego niż znaki zewnętrzne. Istnieje wiele innowacyjnych firm podpisujących, które świadczą wyśmienite usługi oznakowania, aby spełnić wszystkie wymagania. Zanim zamówisz znak zewnętrzny swojej firmy, musisz najpierw zrozumieć podstawowe funkcje znaku. Są to:

• Przyciągać uwage
• Aby wzmocnić rozpoznawalność marki
• Promocja produktu
• Lokalizacja strony
• Wygoda klienta


Idealne znaki zewnętrzne dla Twojej firmy muszą być dobrze wyważone, idealnie pokolorowane i dokładnie umieszczone, aby uzyskać maksymalny efekt; ale wyznaczenie najlepszej firmy produkującej oznakowanie do zaprojektowania i przygotowania szykownego szyldu zewnętrznego dla Twojej firmy nie gwarantuje, że będzie idealny. Większość firm doświadcza typowych błędów w oznakowaniu, które niszczą jego skuteczność i całkowicie szkodzą napływowi biznesu.

Specjaliści od znaków zewnętrznych tworzą świetne i celowe znaki wspierające Twój biznes. Ale musisz bardzo uważać, aby uniknąć następujących typowych błędów:

Znaki zaniżone: Znaki zewnętrzne muszą być interesujące i niezwykle urzekające. Starając się, aby był inny i niepowtarzalny od reszty znaków w otoczeniu, nie trzymaj go zbyt ostrożnie. Aby twój znak był wyjątkowy, możesz wybrać odpowiednią kolorystykę i przyciągające wzrok wycięcia.

Znaki mieszane: Znaki zewnętrzne muszą być wyraźnie widoczne i niepowtarzalne; projektując znaki, zachowaj szczególną ostrożność, aby wybrać kolor i wzór, który nie będzie pasował do otoczenia. Na przykład znak szkółki roślin może łatwo stać się nierozróżnialny, jeśli ma kolor zielony lub, co gorsza, ma wzór drzewa.

Niewystarczające wydatki: musisz mieć hojny budżet na oznakowanie zewnętrzne. Nie tylko mieć kompetentny znak pośród wielu innych znaków, ale także uczynić go tak chwytliwym i atrakcyjnym, jak to możliwe. Nie zapominaj, że te znaki są cichymi członkami zarządu. Wydawaj hojnie, aby utrzymać i utrzymać je bajecznie uderzające.

Za dużo, by zmieścić: nie próbuj umieszczać za dużo informacji lub tekstu promocyjnego na znaku. Trzymaj go w punkcie, wyraźny i zrozumiały dla uzyskania maksymalnego efektu.

Wysoka pozycja: Nie umieszczaj znaku zewnętrznego zbyt wysoko, ponieważ mają one na celu przyciągnięcie potencjalnych klientów w przejeżdżających samochodach. Jeśli znak jest zbyt wysoki, może łatwo zostać niezauważony.

Posiadanie wspaniałego oznakowania zewnętrznego może nie być łatwe i tanie, ale jest bardzo wykonalne. Uzyskaj pomoc od najlepszej firmy szyldowej w Kansas City, aby wyjątkowo stworzyć i ostrożnie zainstalować swoje oznakowanie.